Welke nl. sites zijn er nog meer, waar je met anderen gratis spelletjes kan spelen tegen elkaar, zonder bij elkaar fysiek aanwezig te zijn?

Ik ken er eigenlijk maar één (www.isketch.net) en ik vroeg me af of er meer van dat soort sites zijn! Hoeft niet tekenspel te zijn, maar wel zelfde idee (gratis, je kan anderen die je kent herkennen doordat je een naam hebt, nederlands, geen dingen installeren, enz).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Wat dacht je van www.speeleiland.nl ?
Bomberman, tekenen, tanks en nog een paar anderen. Even registreren en je bent klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je naar spelletjes.nl gaat, daar staan er honderden.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die min komt niet van mij, maar daar staan geen honderen multiplayer spelletjes ben ik bang!
13 jaar geleden
http://maidmarian.com/
een site vol met verschillende spellen voor jongens en meisjes , allemaal in 3D ! , En je hoeft de spellen niet te downloaden en het is multiplayer