zijn roodharigen mensen rood van onder?

hebben mensen met rood haar ook rood schaamhaar??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
84.9K

Antwoorden (8)

Ze zijn rood daar beneden ja...haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom haha?
Jazeker, roodharige mensen hebben ook rood schaamhaar. Soms is er een kleurnuance-verschil maar de basiskleur is hetzelfde.
Het is hetzelfde als met blonde mensen, die hebben ook blond schaamhaar.
En grijze mensen hebben ook grijs schaamhaar.

Meestal is het schaamhaar iets donkerder van kleur, dat komt omdat die haren nooit bloot worden gesteld aan de zon, tenzij je een frequente naakstrand bezoeker bent ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet helaas een beetje tegenspreken! Blond haar boven, geen blond haar beneden ;-) Ik denk dat er (wel meer) uitzonderingen zijn... Maar je hebt gelijk, de regel is over het algemeen zoals jij het zegt.
ronron1212
12 jaar geleden
Grijs en grijs schaamhaar nee dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blond van boven, zwart schaamhaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inkie, misschien moet je wat vaker naakt zonnen? Ik ben nu hoogblond van boven en donkerblond beneden maar in de tijd dat ik wekelijks op het naaktstrand lag was mijn schaamhaar hartstikke blond!
Pieter2011
12 jaar geleden
Dat levert vast leuke discussies op als mensen je voor een "dom blondje" uitmaken.. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die - is onzin.Je hebt gewoon gelijk en dan zal er misschien ergens een uitzondering rondlopen. Van mij een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enne, hoe zit dat met kale mensen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de minnen niet. Je antwoord is gewoon correct. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, toch niet helemaal correct. Ik zie dagelijks heel veel onderkantjes van verschillende mensen :-) Het is echt niet zo zwart wit dat de haar kleur op je hoofd ook de haarkleur aan de onderkant zo is. Ook het grijze haar niet.
Maar minnen doe ik niet hoor, dat is zo vreselijk flauw.
Als je echt peentjeshaar boven hebt dan zeker ook onder.
Als het iets minder wortel is dan is het al gauw bruinig.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whahah je bron is hilarisch (en erg eerlijk!)
Je kan aan de kleur wenkbrauwen zien, mits niet geverfd natuurlijk, wat voor een kleur schaamhaar iemand heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn wenkbrauwen zijn echt lichtblond, mijn haar (donker)blond maar beneden is het toch echt zwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies emforever, ook dit gaat niet altijd op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, hier wel
vriendin van me zei eens over haar rossige man,
van onder net een vuurtoren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, mensen met rood haar hebben overal rood haar, dus ook rood schaamhaar, rode wimpers, rode wenkbrauwen en rood haar op de rest van hun lijf.

ik ging er eigenlijk van uit dat dit algemeen bekend was :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry dikke min van moi :-/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dik is trouwens wel een beetje overdreven van mij hoor eucalipje. Tis niet zo heel negatief bedoeld, maar dat komt omdat het tóch niet helemaal klopt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geeft niet hoor, minnen staat vrij :)
Dat hoeft niet perse. Ik heb zelf lichtbruin haar en wenkbrouwen (niet gekleurd), maar ik heb zwart schaamhaar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan maar hoeft echt niet meestal lijkt het al snel op zwart. Vooral als je het scheert